Hur många böcker läser du just nu?

För att få lite koll på om jag är ensam med ett överfyllt sängbord eller om det är flera som måste sova med hjälm för att inte riskeras krossas av alla böcker skapar jag denna undersökning. Klicka i det som passar just dina vanor bäst.

Jag lovar att återkomma med kommentarer om resultatet. Kommentera gärna om det finns något att tillägga eller om du saknar ett alternativ!

4 kommentarer till Hur många böcker läser du just nu?

  1. Max en skönlitterär bok och en faktabok åt gången, men oftast bara en bok.

    Gilla

  2. Jag försöker hålla mig till att bara ha två åt gången, trots alla andra som ligger och skriker på mig och väntar på att bli lästa!

    Gilla

  3. Monika skriver:

    Max en skönlitterär bok i taget, jag tycker att boken jag läser förtjänar hela min uppmärksamhet.

    Gilla

  4. ordforradet skriver:

    Önskar så att jag kunde ha samma disciplin🙂 Lyckas bara inte hålla mig ifrån att börja läsa när jag väl fått något intressant framför mig, Men, jag ska försöka!

    Gilla

Kommentera

