Öroninflammation

Som ni kanske märkt har aktiviteten här på bloggen legat nere några dagar. Det beror på att jag, så här i vuxen ålder, lyckats få öroninflammation och inte gör många knop. Men, snart är jag på benen igen och räkna med att recensioner och annat snart läggs upp igen.

 

3 kommentarer till Öroninflammation

  1. Krya på dig! (Men, ÖRONINFLAMMATON? Det är ju verkligen sådant som bara kidsen får. På med mössan, Mathias.)

    Gilla

    • ordforradet skriver:

      Tack snälla du🙂 Och visst är öroninflammation ganska skämmigt att få. Doktorn frågade om jag arbetade på förskola för ”detta är en typisk dagisbasill du fått”. När han fick höra att dottern var förkyld sa han att allt var i sin ordning och att smärtan borde vara borta om tre dagar men du kommer vara lomhörd i ungefär en månad. Men men, jag ska inte gnälla, känner mig redan bättre och dessutom damp katalogen Vårens böcker 2012 ner i brevlådan idag. Lycka!

      Gilla

  2. Bokälskarinnan skriver:

    Idag har det inte blivit något läsande för idag har jag haft extremt ont och då är det jobbigt att läsa så förstår att försöken till att läsa misslyckades.

    Hoppas du snart blir frisk också:)

    Gilla

Kommentera

