Följ Ordförrådet och ha chansen att vinna ett 4-dagars seminariekort till Bokmässan!

Är du en av de som följer Ordförrådets blogg? Om du svarar ja så vill jag första bara säga: Tack! Det är lika roligt varje gång någon väljer att klickar i ”Följa” på bloggen för att få ett meddelande direkt när jag postar ett nytt inlägg. Jag uppskattar det och kommer därför anordna en liten utlottning bland er followers. På tisdag lottar jag ut ett fyradagars-seminariekort till årets Bokmässa bland er som är prenumeranter. Den lyckliga vinnaren meddelas på tisdagskvällen per e-post och om hen tillåter skriver jag namnet även på bloggen.

Om du svarade nej, jag följer inte bloggen utan brukar bara sporadiskt surfa in ibland, så är nu ett finfint tillfälle att börja. Alla som följer Ordförrådet fram till tisdag den 17:e klockan 18:00 är med i utlottningen.

Tack, och lycka till!

/Mathias

13 kommentarer till Följ Ordförrådet och ha chansen att vinna ett 4-dagars seminariekort till Bokmässan!

  1. Maritha skriver:

    Håller tummarna för vinst🙂
    http://maritha.blogg.se/bokalskaren

    Gilla

  2. ordforradet skriver:

    Hej Karin. Tack för att du följer ordförrådet! Alla som följer bloggen har lika stor chans att vinna. Dragningen sker helt slumpmässigt och vinnaren meddelas tisdag kväll. Lycka till!

    Gilla

  3. Malin skriver:

    Är gärna med!

    Gilla

  4. Charlotte C skriver:

    Nu följer jag också!🙂

    Gilla

  5. Hanna skriver:

    Klar!!

    Gilla

Kommentera

